خوبه... ولی سخته

خرید بک لینک
دوست داشتن یکی از عجیب ترین واژه های دنیاست

نمی دونی کی میاد توی زندگیت

و کی گریبان گیر این حس می شی

ولی وقتی میاد دیگه نمی تونه خودت باشی!

دیگه اصلا تو وجود نداری!

سرتاپای وجودت می شه عشقت!

سخته... ولی حقیقت داره!

یه شیرینی تلخ که هر لحظه بهش

وابسته تر می شی

خوبه

ولی خیلی سخته!

مخصوصا اگه از عشقت دور باشی و

حتی ندونی بهت دقیقا چه حسی داره!

سخته

ولی دوست داشتن خیلی خوبه!

تو را من چشم در راهم......

ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 3:16

صفحه بندی