
نمی دونم الان چه حسی دارم و باید چیکار کنم. 

تازه خیلی هم دلم برای عشقم تنگ شده! 
دلم می خواست الان باهاش حرف بزنم.
ولی انگار اینکه باهم نحرفیم .... نمی دونم! 
شب و روزم شده غصه خوردن و آهنگ های نیکــــپِی رو گوش دادن!
یه چیزی از من یادتون باشه:
کسی که دوازده شب به بعد، تنها، وقتی داره بارون هم میباره
آهنگ های نیـــک پــــی رو گوش بده، دیگه چیزی برای از دست دادن نداره!


پ.ن: دیدم عشقم با زن سابقش عکس گرفته... اشکال نداره، طلاق گرفته که، احتمالا دوست اجتماعی هستن فقط. 
ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال میکنید
برچسب: چیزی برای از دست دادن ندارم,چیزی برای ازدست دادن نیست,چیزی برای از دست دادن ندارد,چیزی واسه از دست دادن ندارم,وقتی چیزی برای از دست دادن نداری,من چیزی برای از دست دادن ندارم,دیگه چیزی برای از دست دادن ندارم,فیلم چیزی برای از دست دادن نیست, نویسنده: بازدید: 12