تو، هرم نفس هات تب برف.....

خرید بک لینک
صداي تو آهنگ باده

که پيچيده تو گوش بارون

همه خاطراتت يه دشته

که لبريز از يال اسبه

جايي به غير از روياهام نمي تونم تو رو ببينم

هيج جاي اين دنيا

مامن من و تو نمي شه

دلم مي خواد باهات حرف بزنم

از دلتنگي هام برات بگم

لب باز تو رو به آواز

پر از ناز مرغان پرواز

دو موج سياه نگاهت

تنم زورق روي آبه

دوست دارم اونقدر به چشم هاي تيره و

زيبات خيره بشم

که خوابم ببره و باز هم توي عالم خواب و رويا

تو رو ببينم

زيبايي هات رو ببينم

تو مثل قلمو ي بادي

که مي رقصه تو رنگ ابرها

تو، هرم نفس هات تب برف

منم شيشه ي رو به سرما

زندگي کردن با تو

عاشق تو بودن

فقط به خاطر تو نفس کشيدن

بهترين حس دنياست

مي دونم که تندي مي کنم

بعضي وقت ها تلخ زبون مي شم

ولي اين دليل نمي شه که عاشقت نباشم

با همه ي وجودم دوستت دارم

با همه ي وجودم عاشقتم....

نه شکلي تو ابرهاي آسمونه

نه مرغي نشسته به آواز

همه اسب ها از دشت ها رميدند

دوباره باد سرد تو رويا...........

بدون تو


دور از دست هاي گرم و قلب تپنده ي تو


هيچ جاي دنيا خونه ي من نيست....

تو را من چشم در راهم......

ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال می‌کنید

برچسب: هرم نفسهای تو, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت: 1:25

صفحه بندی