تو را من چشم در راهم...

خرید بک لینک
دلتنگی ابعاد مختلفی داره.گاهی اوقات حس می کنم من رو اصلا نمی بینی!شاید فکر نمی کنی جواب ندادنت داره منو دیوونه می کنه!"بی تفاوت" بودنت!!پیشتر خیلی در برابر این نظریه ی مخوف که تونسبت به من بی احساس و سردی مقاومت می کردم...!!!!! در کمال شفگتی اخیرا احساس مشابهی دارم.یه روز یه دوستی به اسم گیگا گفت که من هنوز مردها رو نشناختمولی من برای رد این نظریه - در سکوت و در خودم - به سختی تلاش کردم.خیلی خیلی خوب می شه اگه تو هم یه بار این لطف در حقم بکنیو بهم ثابت کنی دوست هام در موردت اشتباه می کنن!!!! پ.ن: دیدن روی تــو را دیـده ی جـان بین بایدوین کجا مرتبه ی چشم جهان بین من است#حافظ_شیرازی تو را من چشم در راهم......ادامه مطلب

ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال می‌کنید

برچسب: تو را من چشم در راهم,تو را من چشم در راهم شباهنگام که میگیرند,تو را من چشم در راهم همه هنگام, نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت: 1:25

صداي تو آهنگ بادهکه پيچيده تو گوش بارونهمه خاطراتت يه دشتهکه لبريز از يال اسبه جايي به غير از روياهام نمي تونم تو رو ببينمهيج جاي اين دنيامامن من و تو نمي شهدلم مي خواد باهات حرف بزنماز دلتنگي هام برات بگم لب باز تو رو به آوازپر از ناز مرغان پروازدو موج سياه نگاهتتنم زورق روي آبه دوست دارم اونقدر به چشم هاي تيره وزيبات خيره بشمکه خوابم ببره و باز هم توي عالم خواب و روياتو رو ببينمزيبايي هات رو ببينم تو مثل قلمو ي باديکه مي رقصه تو رنگ ابرهاتو، هرم نفس هات تب برفمنم شيشه ي رو به سرما زندگي کردن با توعاشق تو بودنفقط به خاطر تو نفس کشيدنبهترين حس دنياستمي دونم که تندي مي کنمبعضي وقت ها تلخ زبون مي شمولي اين دليل نمي شه که عاشقت نباشم با همه ي وجودم دوستت دارمبا همه ي وجودم عاشقتم.... نه شکلي تو ابرهاي آسمونهنه مرغي نشسته به آوازهمه اسب ها از دشت ها رميدند دوباره باد سرد تو رويا........... بدون تودور از دست هاي گرم و قلب تپنده ي توهيچ جاي دنيا خونه ي من نيست.... تو را من چشم در راهم......ادامه مطلب

ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال می‌کنید

برچسب: هرم نفسهای تو, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت: 1:25

دوستت دارمو می دونم این رو با همه ی وجودت حس می کنیهیچ چیزی توی این دنیا نمی تونه بهتر از آرامشی که من با حرف زدن با تو از تو می گیرم باشه.توچشم هاتحرف هاتنگاهت نفس کشیدنت... .... تو همه ی وجود منیتو زندگی منی!من بدون تو نمی تونم نفس بکشم تو مثل قلموی بادیکه می رقصه تو رنگ ابرهاتو، هرم نفس هات تب برفمنم شیشه ی رو به سرما..... تو را من چشم در راهم......ادامه مطلب

ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال می‌کنید

برچسب: آرامش,آرامش دوستدار,آرامش در حضور دیگران, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت: 1:25

یکی از مهم ترین نکاتی که دوست دارم همیشهمدنظر داشته باشی اینه که وقتی می گم بیابا هم حرف بزنیم منظورم این نیست که بیا بشینیم تو از من تعریف کنی!!!!خب البته من لذت می برم از اینکه تو ازمتعریف کنی ولی به خدا دلم می خواد حرف هات رو بشنوم!!!از خودت بهم بگی!از اینکه حالت چطورهاز اینکه چیکار ها می کنی...دلم برات تنگ شده پس نگو ما که با هم حرف می زنیم!نه عزیزم!من و تو با هم حرف نمی زنیم! تو را من چشم در راهم......ادامه مطلب

ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال می‌کنید

برچسب: حرف الالف,حرف a,حرف التاء, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت: 1:25

حرف خاصی ندارم.نمی دونم چیکار باید بکنم که تا به حال نکرده باشم. خب می دونم بهم علاقه داره ولیاین که عاشقم باشه خیلی فرق می کنه!دلم می خواد باهاش حرف بزنم و از همه ی دنیا براش بگم. خب البته این کار رو که همیشه می کنم.ولی ....چی بگم. حرف خاصی ندارم. تو را من چشم در راهم......ادامه مطلب

ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال می‌کنید

برچسب: عشق بهتره یا دوست داشتن,عشق بهتره یا ثروت,عشق بهتره یا پول, نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت: 1:24

صفحه بندی