و می دونم این رو با همه ی وجودت حس می کنی
هیچ چیزی توی این دنیا نمی تونه بهتر از آرامشی که
من با حرف زدن با تو از تو می گیرم باشه.
تو
چشم هات
حرف هات
نگاهت
نفس کشیدنت...
.... تو همه ی وجود منی
تو زندگی منی!
من بدون تو نمی تونم نفس بکشم
تو مثل قلموی بادی
که می رقصه تو رنگ ابرها
تو، هرم نفس هات تب برف
منم شیشه ی رو به سرما.....
تو را من چشم در راهم......ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال میکنید
برچسب: آرامش,آرامش دوستدار,آرامش در حضور دیگران, نویسنده: بازدید: 12