تو را من چشم در راهم.......

خرید بک لینک
دلتنگی ابعاد مختلفی داره.

گاهی اوقات حس می کنم من رو اصلا نمی بینی!

شاید فکر نمی کنی جواب ندادنت داره منو دیوونه می کنه!

"بی تفاوت" بودنت!!

پیشتر خیلی در برابر این نظریه ی مخوف که تو

نسبت به من بی احساس و سردی مقاومت می کردم...

!!!!!

در کمال شفگتی اخیرا احساس مشابهی دارم.

یه روز یه دوستی به اسم گیگا گفت

که من هنوز مردها رو نشناختم

ولی من برای رد این نظریه - در سکوت و در خودم -

به سختی تلاش کردم.

خیلی خیلی خوب می شه

اگه تو هم یه بار این لطف در حقم بکنی

و بهم ثابت کنی دوست هام در موردت اشتباه می کنن!!!!

پ.ن: دیدن روی تــو را دیـده ی جـان بین باید

وین کجا مرتبه ی چشم جهان بین من است

#حافظ_شیرازی

تو را من چشم در راهم......

ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال می‌کنید

برچسب: تو را من چشم در راهم,تو را من چشم در راهم شباهنگام که میگیرند,تو را من چشم در راهم همه هنگام, نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت: 1:25

صفحه بندی