با مخاطب خاص حرف زدم.
اسم شاهزاده ی باران ها رو براش انتخاب کردم
و الان هر دو راضی هستیم!
:))))
دوست داشتنش بهترین حس دنیاست و به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی
نمی خوام ازش دست بکشم.
مطمئنم خدا هم کمکم می کنه!
اجنه - اون دسته از اطرافیانش که با من خوب نیستن -
هنوز حمله نکردن!
البته منتظر شبیخون هاشون هستم.
دلم براش تنگ شده بود که خدا رو شکر
این چند وقته برطرف شد.
می دونم خیلی عجول و بی تاب و کم حوصله م.
باید درک کنم که سرش خیلی شلوغه
ولی خب حسابی از دلم درآورد.
دوستش دارم! خبر خوب هم اینه که
مطمئن شدم حسم بهش یک طرفه نیست!

ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال میکنید
برچسب: خبر خوب,خبر خوب امروز,خبر خوبان, نویسنده: بازدید: 11