یکی از مهم ترین نکاتی که دوست دارم همیشه
مدنظر داشته باشی اینه که وقتی می گم بیا
با هم حرف بزنیم منظورم این نیست که بیا
بشینیم تو از من تعریف کنی!!!!
خب البته من لذت می برم از اینکه تو ازم
تعریف کنی ولی به خدا دلم می خواد
حرف هات رو بشنوم!!!
از خودت بهم بگی!
از اینکه حالت چطوره
از اینکه چیکار ها می کنی...
دلم برات تنگ شده
پس نگو ما که با هم حرف می زنیم!
نه عزیزم!
من و تو با هم حرف نمی زنیم!
تو را من چشم در راهم......