تو را من چشم در راهم...

متن مرتبط با «خبر خوب» در سایت تو را من چشم در راهم... نوشته شده است

خبر خوب

  • نیلوبلاگ

    سلام! سلام! با مخاطب خاص حرف زدم. اسم شاهزاده ی باران ها رو براش انتخاب کردم و الان هر دو راضی هستیم! :)))) دوست داشتنش بهترین حس دنیاست و به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطیxa0 نمی خوام ازش دست بکشم. مطمئنم خدا هم کمکم می کنه! اجنه - اون دسته از اطرافیانش که با من خوب نیستن - هنوز حمله نکردن! البته منتظر شبیخون هاشون هستم. دلم براش تنگ شده بود که خدا رو شکرxa0 این چند وقته برطرف شد. می دونم خیلی عجول و بی تاب و کم حوصله م. باید درک کنم که سرش خیلی شلوغه ولی خب حسابی از دلم درآورد. دوستش دارم! خبر خوب...

    ادامه مطلب
  • خوبه... ولی سخته

  • نیلوبلاگ

    دوست داشتن یکی از عجیب ترین واژه های دنیاست نمی دونی کی میاد توی زندگیت و کی گریبان گیر این حس می شی ولی وقتی میاد دیگه نمی تونه خودت باشی! دیگه اصلا تو وجود نداری! سرتاپای وجودت می شه عشقت! سخته... ولی حقیقت داره! یه شیرینی تلخ که هر لحظه بهش وابسته تر می شی خوبه ولی خیلی سخته! مخصوصا اگه از عشقت دور باشی و حتی ندونی بهت دقیقا چه حسی داره! سخته ولی دوست داشتن خیلی خوبه!...

    ادامه مطلب