تو را من چشم در راهم...

متن مرتبط با «عشق بازی» در سایت تو را من چشم در راهم... نوشته شده است

عشق بهتره یا علاقه؟

  • نیلوبلاگ

    حرف خاصی ندارم. نمی دونم چیکار باید بکنم که تا به حالxa0 نکرده باشم. خب می دونم بهم علاقه داره ولی این که عاشقم باشه خیلی فرق می کنه! دلم می خواد باهاش حرف بزنم و از همه ی دنیاxa0 براش بگم. خب البته این کار رو که همیشه می کنم. ولی .... چی بگم. xa0 xa0 xa0 حرف خاصی ندارم. xa0...

    ادامه مطلب
  • عشق

  • نیلوبلاگ

    نمی دونم اینو تا به حال متوجه شدی یا نه ولی واقعا زندگی بدون تو برای من محاله! حتی اگه برای یه لحظه به نبودنت فکر کنم جگرم درد می گیره! ولی فاصله ی زیادی بین ما هست نمی دونم باید چطوری این فاصله ها رو کم کنم. خیلی سخته که بدونی می خوای با عشقت باشی و ندونی باید چیکار کنی! می دونم در برابر تو من خیلی آدم مهمی نیستم ولی می تونم این اطمینان رو بهت بدم که هیچ کس هیچ کس توی این دنیای بزرگ هیچ کس تو رو توی این سیاره ی آبکی بیشتر از من دوستت نداره! من خیلی دوستت دارم خیلی خیلی زیاد عاشقتم........

    ادامه مطلب