
نمی دونم اینو تا به حال متوجه شدی یا نه ولی واقعا زندگی بدون تو برای من محاله! حتی اگه برای یه لحظه به نبودنت فکر کنم جگرم درد می گیره! ولی فاصله ی زیادی بین ما هست نمی دونم باید چطوری این فاصله ها رو کم کنم. خیلی سخته که بدونی می خوای با عشقت باشی و ندونی باید چیکار کنی! می دونم در برابر تو من خیلی آدم مهمی نیستم ولی می تونم این اطمینان رو بهت بدم که هیچ کس هیچ کس توی این دنیای بزرگ هیچ کس تو رو توی این سیاره ی آبکی بیشتر از من دوستت نداره! من خیلی دوستت دارم خیلی خیلی زیاد عاشقتم........
ادامه مطلب