
سلام! سلام! با مخاطب خاص حرف زدم. اسم شاهزاده ی باران ها رو براش انتخاب کردم و الان هر دو راضی هستیم! :)))) دوست داشتنش بهترین حس دنیاست و به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطیxa0 نمی خوام ازش دست بکشم. مطمئنم خدا هم کمکم می کنه! اجنه - اون دسته از اطرافیانش که با من خوب نیستن - هنوز حمله نکردن! البته منتظر شبیخون هاشون هستم. دلم براش تنگ شده بود که خدا رو شکرxa0 این چند وقته برطرف شد. می دونم خیلی عجول و بی تاب و کم حوصله م. باید درک کنم که سرش خیلی شلوغه ولی خب حسابی از دلم درآورد. دوستش دارم! خبر خوب...
ادامه مطلب