تو را من چشم در راهم...

متن مرتبط با «حسینعلی نیری» در سایت تو را من چشم در راهم... نوشته شده است

حس

  • نیلوبلاگ

    دلم خیلی گرفته با اینکه کاملا مشخصه همه چیز داره به سمت بهبودی پیش می ره! ولی همیشه یه چیزی هست که تو شرایط سختی که داره رو به بهبودی پیش می ره ته دلت رو خالی می کنه! نمی دونم شاید باید بهش عادت کنم و باهاش کنار بیام! اما خب سخته چون حسی که این روزا دارم به جای اینکه حس خوبی باشه و آرومم کنه پر از سردرگمی و بلاتکلیفیه! حسی که نمی خوام داشته باشم ولی هست و این داره عذابم می ده.......

    ادامه مطلب